1 oct. 2009

PENSIONARUL PNL-IST MOARE DE GRIJA ALTUIA

Doream sa comentez criza politica actuala dar realitatea brasoveana nu-mi da pace .
Vulpoiul batran de la CJ si-a amintit ca in cativa ani devine bosorog si ce-si spune el :"i-a sa-mi pregatesc aterizarea in tabara pensionarilor ,ca si asa mi-a iesit lozu' de buzunar pentru aeroportul de la Ghimbav".
Deja se plange ca o baba in TEX ,citez :"ne propunem sa reluam programele pe care le-am gandit special pentru pensionari ".Eu il intreb,pana acum, inafara de a se imbogatii,ce si-a mai propus ?Profita de batrani ducandu-i cu vorba,batandu-si joc de ei, demostrand inca o data ca nu are nimic sfant in viata asta .
Nu stiu de ce dar varsta si parul lui alb imi aduce aminte de comunisti iar incheierea articolului din TEX dovedeste limbajul lui de lemn dinainte de 1989,citez :"permiteti-mi sa va transmit in numele CJ cele mai alese felicitari si urari de sanatate,viata lunga,fericire ,etc" .Oare cand vor disparea apucaturile astea comuniste, ca la pensionari sigur nu le tine de foame .
P.S In timp ce scriam eu articolul s-a destramat guvernul .Ce-ti doresti mai mult ...dulce Romanie !

No response to “PENSIONARUL PNL-IST MOARE DE GRIJA ALTUIA”

Leave a Reply