16 apr. 2009

A VENIT IEPURASUL !

Desi n-am fost un baiat cuminte,a venit iepurasul mai repede decat ma asteptam ! Povestea incepe cam asa:dupa fuziunea celor doua organizatii PNG cu PNL Sacele,a urmat o lupta de idei si principii din care a rezultat nominalizarea mea de candidat al PNL pentru functia de primar al municipiului SACELE.Cu alte cuvinte iepurasul a fost tare generos cu mine !Neasteptat ,a venit sprijinul consilierilor locali PNL care ma sustin in demersul pe care vreau sa-l fac.Stiu ca lauda de sine,nu miroase-a bine dar sunt CEL MAI BUN!pana si cei care nu ma voteaza ma doresc.Iar pentru dusmanii mei ,dedicatie speciala,se stie...am cele mai tari felicitari de Pasti ,nu un suport de hartie igienica ce impart celelalte partide!FERESTE-MA DOAMNE DE PRIETENI CA DE DUSMANI,NU MI-e FRICA! AVIZ AMATORILOR! Bucurati-va de criza. PASTE FERICIT!!!

No response to “A VENIT IEPURASUL !”

Leave a Reply