1 iul. 2009

SPIRIDUSI DE SACELE

Cretini sunt multi si-mi vor binele dar de la a incepe sa nu-ti poti saluta primarul ,oficialitatile locale doar pentru ca relicvele peneliste locale nu-mi dau voie ca nu respect doctrina,este drum lung.Se mai trezeste cate un slugarnic sa ma critice ,sa ma acuze ca fac atac la persoana,ca iau numele domnului .....Lata in desert , e clar ca este un tir incrucisat asupra mea caci sunt foarte dorit in aceasta organizatie ...
Ce vina am eu ca pe blogul meu apar poze cu Scripcaru,cu actualul primar(cea cu secretara mi-a sters-o sotia ) si alti politicieni marcanti daca acei oameni nu mi-au facut nimic, cu exceptia unuia care cat timp a fost primar la Sacele mi-a trimis garda financiara pe cap,garda de mediu , finantele publice,mi-a taiat anvelopele masinii, am fost agresat de oamenii lui din Garcini am fost la un pas de a ma linsa iar cand a gustat din fructul amar al infrangerii s-a plans ca un copil mic d-lui Cancescu cand a gasit doua felicitari de pasti cu poza mea pe acestea pe parbrizul masinii lui,la sedinte isi ia jucariile si pleaca si apeleaza la colegul lui de generatie Ispas sa mai traga niste sfori impotriva mea ...si uite asa se face politica liberala.
Cum poate vota un sacelean un partid indiferent de culoarea lui politica atata timp cat exista o mare pata pe imaginea acestuia(locala)?
Eu nu am bagat mana in buzunarul nimanui,n-am lins si n-am slugarnicit pe nimeni.
Mai intai sa-si rezolve problemele cu justitia si apoi sa spuna comunitatii ca este curat ca lacrima si totul a fost o facatura.
Am taria sa spun cu gura mare ca eu nu am facut ce a facut acest individ care daca ar avea demnitate si-ar da demisia si nu ar astepta sa-l lege astia apoi sa fie exclus.
Cancescu trebuie sa-si tina promisiunea .

3 Responses to “SPIRIDUSI DE SACELE”

Ionel spunea...

Domnule Borcea,

Nu inteleg ce se petrece cu dvs. Acum catva timp, intr-un articol de pe blogul dvs, elogiati maiestria si priceperea domnului Lata.
Acum muscati unde alta data ati pupat ?

Sunt de acord cu dvs ca taica Lata e o relicva si trebuie pusa la muzeu, nu tinuta prin functii, dar nu va inteleg miscarile.

Ramona spunea...

Bai,Ioane ce nu intelegi ?Cat iti ia sa citesti cu atentie postarea aia in care zici tu ca Dan il pupa ...se vede clar ca bati campii si esti in necunostinta de cauza ,altfel nu se explica !Hai,pa .

Dan Borcea spunea...

D-le Ionel
Iti precizez :
Postarea in care eu i-am elogiat maiestria si priceperea d-lui Lata este un pamflet si trebuie tratat ca atare.
Am primit ordin de la o alta relicva din PNL Brasov sa-mi inchid blogul,sa nu mai scriu despre Lata in sensul negativ iar eu pentru a impaca si capra si varza am ironizat postarea respectiva .
Procentele obtinute la alegeri sunt sub 15% iar d-l Cancescu vede in mine promotorul org.PNL Sacele si ma vad indreptatit de a lua atitudine pentru ca eu degeaba bat seaua sa priceapa boul,neanchipuindu-si ca el (Lata)nu poate fi de neinlocuit .
Iti sugerez sa urmaresti in continuare postarile viitoare .

Leave a Reply