28 oct. 2009

PENELISTII FUG CA DRACUL DE TAMAIE !

Mi se pare ceva normal ca atunci cand trebuie sa sustii o activitate culturala sa nu te prezinti la reuniunea respectiva ,dand bir cu fugitii .Astfel ,astazi a avut loc in municipiul nostru adunarea generala a Despartamantului Astra,in care s-a citit bilantul activitatilor desfasurate si s-au acordat diplome celor care au sponsorizat activitatea culturala ,totul terminandu-se intr-o atmosfera placuta.
De mentionat este ca din partea peneleului nu a participat nimeni, fiind neinteresati de actul de cultura .Ma asteptam macar sa participe consilierii locali ai acestui partid (PNL) sau a trimisului in Sacele din partea lui Cancescu si ramas aici,omniprezentul Adi Maxim.Ce o fi zis ei :din cultura nu pot scoate bani si atunci nu prezinta interes .Ei viseaza terenuri ,muntii Cailor ,paduri ,asfalturi si borduri si fac gargara despre agricultura .Eu raman la opinia mea ,minciuna il caracterizeaza pe acest Maxim,ridicandu-se problema in sedinta de azi ca promisiunea facuta de a realiza Ghidul Turistic de Sacele este un fals ajutor .
Eu in schimb mi-am tinut promisiunile facute sponsorizand cu o suma de bani aceasta miscare culturala .
PS-Penelisilor incercati sa nu-l ascultati pe Cancescu si duceti-va promisiunea la bun sfarsit caci Aristotel mai are trei ani si gata ...

10 Responses to “PENELISTII FUG CA DRACUL DE TAMAIE !”

Ramona spunea...

Auzi,nu vi tu sa ma stergi la fund ?
Tu ,decand te-a parasit viitoarea sotie ,o bati in cap dar nu-i nimic buhaiule ,mai gasesti tu vreo Elodie .
Am primit multe cuvinte de genul asta ,asa ca dai bataie ,racorestete,Muresan vorbea mai urat spune-i sa-ti predea cursuri .Esti prost facut gramada,te-au abandonat prietenii,acum te bagi si tu in seama si nuuu asa ,in anonimat ,pai se poate limbricule .Daca nu esti cuminte s-ar putea sa nu mai ai ocazia de a fi bagat in seama .
Cand vad un prost mai mare decat mine ,ma bucur .

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
nanu_mihai spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
paulszaszsebes spunea...

Exista o cartita in cultura saceleana

paulszaszsebes spunea...

Stiu cine este dar nu-i spun numele public

paulszaszsebes spunea...

Ahh si am uitat sa va urez la multi ani multa sanatate si fericire.Mii de scuze pentru intarziere

nanu_mihai spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
nanu_mihai spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
nanu_mihai spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Ramona spunea...

ba ,tu esti prost ?
n-ai ce face ,oli?
du-te dracului ca esti un complexat,
daca n-ai ce face si nu te baga nimeni in seama ,bine ,te las sa te exprimi ca poate te am pe constiinta ,mori naibi de inima ,frustratule .
Ce ti-a facut tie Dan,dobitocule ?
Vezi ca Maxim pierde teren ?
ai pile fraiere ?
cine te crezi ?
daca esti un soarec de birou ,mare fraier in IT si-l lingi in cur pe Cancescu ,gata crezi ca ai pus coada la pruna ?boule ...
Sa nu mori de inima iti spun eu ca nu este fan Scripcaru ,cred ca crapa fierea in voi ,golanilor...
faci tu sesizare la fisc,ba da prost mai esti ,nene ...
sa scrii acolo in reclamatie ca nu te-a lasat Dan sa comentezi pe blogul lui ,bine ?
eu zic sa-ti iei jucariile si sa te duci dracului ...
mai intai arunca o privire peste tot ce ai scris tu si vedem care este analfabet,care mananca litere ,etc .
tu ai un bagaj de cunostinte foarte bogat ,de nota atat poti sa combati:litere mancate,etc.
mi-e mila de tine ...

Leave a Reply