9 mai 2009

CINE MA IUBESTE

Dupa cum imi place mie sa spun,un necaz nu vine niciodata singur,astazi fiind prima zi de campanie,m-am deplasat cu echipa mea pe strazile din Sacele incercand sa explic oamenilor importanta alegerilor europarlamentare,promovand candidatii PNL.Stupoare,dintr-o data se aduna un grup de oameni care eu credeam ca sunt interesati de aceasta campanie.Cineva din grup spun: -d-le Borcea,am citit in ziar ca veti candida la primarie din partea PNL.Am dat un raspuns scurt(da),incercand sa-mi duc discursul mai departe despre europarlamentare.N-am aratat oamenilor surprinderea mea dar dupa ce m-am despartit de acel grup,mergeam pe strada alaturi de a mea echipa,intrebandu-ma de ce sunt oamenii interesati si bucurosi de persoana mea.Intr-un tarziu ,ajungem in piata Electroprecizia unde am avut placuta surpriza sa intalnesc oameni felicitandu-ma pentru ca am schimbat partidul,cu un partid puternic si de viitor.Imaginati-va,oameni mandri ca dau mana cu ei,ca m-am oprit pentru a-i saluta si sincer sa fiu(n-am vrut sa va spun dar nu ma pot abtine)toate femeile cu care am stat de vorba,m-au felicitat,unele chiar si-au permis sa ma sarute pe obraz(invitatiile la cafea,mi le-a notat sotia pe agenda) .Colac peste pupaza,suna telefonul mobil in continu.Curiozitatea mea a fost foarte mare pentru ca pana la ora aceea ,nu citisem nici un ziar.Intr-un tarziu citesc articolul si-mi zic,trebuia sa mai puna si functia de presedinte al Romaniei si gata.Ce poate sa faca si presa asta... P.S -By TEX "CE NU TE DOBOARA,TE INTARESTE"

5 Responses to “CINE MA IUBESTE”

paulszaszsebes spunea...

Domnule Borcea mai aveti in programul electoral realizarea unui trust de presa in Sacele?

Cu stima Paul

Dan Borcea spunea...

D-le Paul,iti multumesc pentru atentia acrdata programului meu electoral.Vom avea un trust de presa total depolitizat,in care vocea sacelenilor sa fie auzita.Avem nevoie de tineri interesati de viitorul municipiului nostru.E timpul sa promovam tineri saceleni pentru a schimba mentalitatea politica .Timpul lor s-a scurs,e timpul nostru,a celor tineri !

paulszaszsebes spunea...

Domnule Borcea eu am 23 de ani si va spun o problema, cei batrani nu se lasa dusi de la putere.Vorbesc din experienta propie.Aveti grija ca ori or sa se foloseasca de dumneavoastra ca sa va fure ideile ori o sa va considere un pericol care trebuie inlaturat.

Cu stima Paul

Anonim spunea...

onanistule !!!

Anonim spunea...

anonim 08:44 am auzit ca Borcea ia tras-o lu mata apoi ti-a luat familia in pula si la final te-a luat pe tine si ghici ce-am auzit ?ca tu esti pasivu' si ca nu te-ai multumit cu atat ,l-ai rugat pe Borcea sa te futa si in gura ca tie asa iti place.Am auzit la radio ca toata lumea te fute in gura sau pe unde apuca .Ce zici ?ti-am dat definitia cuvantului scris de tine ?

Leave a Reply