5 mai 2009

DA-I PDL-ISTULUI MINTEA CEA DE PE URMA !

A spus Borcea zilele trecute ca Scripcaru va adera la ideile PNL-ului ?Cred ca am avut o presimtire care s-a adeverit,si-a dat seama ca ideile Pnl-iste asupra realizarii aeroportului sunt benefice Brasovului.Pentru ca i-a venit mintea la cap, ajutat de la Bucuresti,de a lauda si a-si revendica meritele pentru realizarea aeroportului,promit ca timp de trei zile nu-l voi mai ataca !Se vede clar,dorinta lui de a trage la caruta PNL-ului .Oricum,felicitari tuturor fortelor politice brasovene pentru realizarea acestui obiectiv. Dedicatie speciala ziaristilor mei preferati:d-l CANCESCU este numarul 1 !!!(apropo de devorat);iar mai pe seara(acum n-am timp de voi) dupa ce vom sarbatorii acest eveniment important cu sampanie si toate cele,revin la voi ziaristii mei dragi ,pentru a-mi face publicitate. NU UITATI ,BUCURATI-VA DE CRIZA !

No response to “DA-I PDL-ISTULUI MINTEA CEA DE PE URMA !”

Leave a Reply