8 iun. 2009

CE FACEM DOMN' CANCESCU ?

Trebuia sa va aduca cineva si cu picioarele pe pamant caci ceea ce s-a intamplat la Europarlamentare se poate scuza sau nu si trebuie sa ne obisnuim cu un eventual esec la prezidentiale .Eu spun ca daca dorim sa avem reusita politica trebuie sa mai lasam din interesele proprii,trebuie sa schimbam oamenii,trebuie intinerita echipa pentru ca electoratul s-a prins un pic de manevrele din PNL .Punctual,cum poate vota un sacelean partidul liberal stiind ca inca mai dainuie figura unui puscarias .
Democratia in partid este prost inteleasa ,eu personal neputandu-mi exprima opiniile .Cu riscul de a fi exclus din partid dar si cu speranta de a fi promovat ,aceasta este parerea mea .Frate ,mama ,sora sa-mi fie ,eu i-as da afara din partid si as opri pe cei care merita,as intinerii organizatia scapand de capetele plecate si ascultatoare pentru banii si afacerile lor.
La vremuri noi ,tot ...ei !

One response to “CE FACEM DOMN' CANCESCU ?”

paulszaszsebes spunea...

Domnule Borcea pentru ce ati scris aici meritati nota 10


Cu stima
Szasz-Sebes Paul

Leave a Reply