12 iun. 2009

CORB LA CORB NU SCOATE OCHII !

Imi povesteste intrigat un prieten ca la o televiziune locala ,domn' Cancescu este" foarte multumit" de rezultatul alegerilor din municipiul Sacele .Ca de ...fi-rar ea matematica,~600 de voturi sunt mai multe la PNL decat la oricare alt partid ;ce naiba inseamna zece procente...
Ce o sa fie ,o sa tune si-o sa fulgere(ca si asa este sezon),o sa schimbe totul dar cu conditia sa ramana tot asa .
Acum imi pare rau ca mi-am adus aportul cu ~trei sute de voturi,dupa cum am amintit intr-o postare mai veche ca PNL m-a umplut de respect.
Uimirea mea este ca eu cred inca in sansa mea si poate apuc ziua sa-mi exprim opiniile in sedintele BPT, daca eram ascultat ,rezultatul ar fi fost altul.Convinge tu ca lider un electorat sa mearga la vot pentru un pensionar ca Lata care a viciat mediul de afaceri sacelean ; cu echipa lui de consilieri fricosi dominati de prestanta acestuia .
Alegatorul este ingretosat si lipsit de interes pentru PNL local.Ai mei au iesit la vot din respect pentru mine punandu-mi conditia de a schimba vechea conducere .Stiu ca este greu si nu vreau sa-i dezamagesc dar cum sa le spun ca domn' presedinte Cancescu bate apa-n piua si ne amageste ca va rezolva problemele la Sacele inca din noiembrie 2008 .Pacat de voturile pierdute sau o fi o strategie de a nu progresa .
Vin alegerile prezidentiale iar daca nu iese cum trebuie, e naspa ...

PS .Am o propunere : pentru ca Lata sa nu mai traga partidul in jos , sa-i umplem timpul cu activarea blogului PNL BV pentru al finanta si al umple cu articole siropoase gen: cine a infipt cele doua felicitari cu Dan Borcea in mertzan, cum e sa-ti plimbi nepotii in parc , dorinta lui de a-si infiinta primaria lui in Garcini, povesti cu rromi despre casele Nato si cum a ajuns sa faca de ras PNL (astept provocarea).

4 Responses to “CORB LA CORB NU SCOATE OCHII !”

Anonim spunea...

Pai in urma cu cateva posturi spuneati ca va bazati pe iscusinta si priceperea lui Lata, si va rugati sa-i dea Dumnezeu sanatate ?!?

Dan Borcea spunea...

Iti multumesc ca-mi urmaresti blogul.

Anonim spunea...

am constatat ca ma aveti in blogroll. surprinzator. nu fac politica. vin sa va citesc din cand in cand si observ nervul si aciditatea dvs. presupun ca sunteti un om de actiune. sper ca nu doar pe blog si doar in vorbe. as fi interesant sa aud ca ati construit ceva, chiar si o comunitate mai buna si mai suportabila decat cea in care traim de atata vreme.

Multa bafta!

Dan Borcea spunea...

Sunt constient ca singur nu pot face ceea ce ar trebui pentru comunitate dar sunt sigur ca vocea mea va fi auzita .Din cauza unor cabotini,a unor oameni fara scrupule si manjiti nu putem schimba mentalitatea politicului dar pana nu realizez ceea ce mi-am propus,nu ma las.
Multumesc pentru incurajari@lorylex .

Leave a Reply